Minden nő öntudatra ébredés utáni állandó vágyálma a nagyobb erőfeszítések nélkül is elérhető álom alak. A férfiak álma is ez. Pontosabban ők szerencsére így is – úgy is imádják a nőket, ám a bomba formára ők is hajtanak titkon. Nem véletlen, hogy kaphatók otthon rá, hogy 1-1 diétába becsatlakozzanak. Mitől függ, hogy kinél mikor és hogyan lesz tökéletes az a has?

Bárcsak meg lehetne mondani a tökéletes hashoz tartozó receptet. Ilyen azonban nem létezik. Ahány félék vagyunk, annyi megoldás létezik. Olyan sok mindentől függhet egy diéta, mozgásforma sikere, hogy ha most belekezdek, félúton biztosan megunod az olvasást vagy legrosszabb esetben jól összezavarlak.

Ami biztos: diéta nélkül, csak sporttal, felejts el, hogy ugyanolyan formás lesz a hasad, mint a magazinokban pózoló tökéletes pasiknak és nőknek. De még azt sem fogja megközelíteni, amit a fejedben raktároztál el róla képként. Nem bizony… Ez nem azt jelenti, hogy bele kellene fogjál egy aszkétákat is megszégyenítő, kitartást és elhivatottságot kívánó diétába, szimplán arról szól, hogy okosnak kell lenned.

Első lépésben ismerd meg a tested és ahhoz, illetve a személyiségedhez illő diétát válassz, olyat, ami pontosan passzol az elérni kívánt célhoz kitalált koncepcióba. Ha egyedül nem megy, kérjél segítséget. Az edzőtermek szakemberei között mindig van életmódtanácsadó is. Kicsit feláras, de mit meg nem ér, ha egy életre megtanulod a leckét, nem?!

A kóklereknek persze nem szabad bedőlni. Informálódj. Használd ki az online teret: facebook és insta csekkolás alap. Visszamenőleg is. Honnan indult valaki, mikor, mit írnak róla, milyen visszajelzéseket kapott…szánj erre időt, mégiscsak a saját testedről, életedről van szó!

Ha a puffadt hasról levarázsoltad egy okos, mértéktartó, egészséges és laktató diétával a kezdő hasitasi részt, akkor jön a formálás. Ehhez kellenek a célzott gyakorlatok. Pont olyanok, mint ezek, amik akár otthon is végezhetőek.

60 másodperces gyakorlatok

  1. Hanyatt fekvésben húzd fel a lábad behajlított térddel, karjaidat nyújtsd el a földön a törzsed mellett. Figyelj arra, hogy lábszárad és combjaid 90 fokos szöget zárjanak be. Engedd le jobb oldalra, majd bal oldalra a térdeket, közben figyelj folyamatosan arra, hogy a 90 fokos szög megmaradjon.
  2. Hanyatt fekvésben nyújtott lábbal, kinyújtott karral feküdj tovább a földön. Karjaid mindig maradjanak lent. Lábaidat emeld fel egyenesen az ég felé. Hasból dolgozz, ne lendületből!

Mindkét gyakorlatot 60 másodpercig végezd, 3 körben, folyamatosan cserélve őket. Ha készen vagy, lépj tovább a 30 másodperces feladatokra.

30 másodperces gyakorlatok

  1. Indítsd szintén hanyatt fekvésből, nyújtott lábbal. Kezeid ez alkalommal ne a törzsed mellett legyenek, hanem nyújt ki a fejed fölé őket. Ülj fel úgy, hogy ujjaiddal megérinted a levegőben a lábaidat.
  2. Ülj fel nyújtott lábbal a könyöködre támaszkova. Húzd fel térdeidet a mellkasodhoz.

A két gyakorlatot 3 körben, 30 -30 másodpercig végezd felváltva.

Nincs kifogás. Ezek minden reggelbe beépíthetők. 10 perc maximum naponta. És ebben már egy perces nyújtás is benne van. Nos, belefér?

Szerző: Kovács Eni

https://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/12/diéta-3.jpghttps://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/12/diéta-3-150x150.jpgNews CityEgészségdiéta,edzés,formás test,hasizomMinden nő öntudatra ébredés utáni állandó vágyálma a nagyobb erőfeszítések nélkül is elérhető álom alak. A férfiak álma is ez. Pontosabban ők szerencsére így is – úgy is imádják a nőket, ám a bomba formára ők is hajtanak titkon. Nem véletlen, hogy kaphatók otthon rá, hogy 1-1 diétába becsatlakozzanak....