Nem is olyan régen kezdett el hódítani az interneten (hol máshol) a #WasteHisTime2016 őrület, mely magyarul annyit tesz ’vesztegesd a pasi idejét’. Ez a férfiak ellen irányuló „mozgalom” akár vicces, szellemes csínytevések fedőneve is lehetne, az összegyűjtött posztok alapján azonban kijelenthetjük, ez is csak az Y generáció lányainak ostobaságát tükröző művelet, melyeket olvasva – ha csak a fele is igaz – még nőként is a fejünkhöz kapunk, hogy „Mi van?”.

girl-secretly-having-chat-on-her-laptop

Ezek a lányok (mert szerény meglátásom szerint egy NŐ ilyet nem csinál), olyan sztorikkal szívatják a pasijaikat, melyek korántsem viccesek, inkább ijesztőek, és kiábrándítóan hatnak a férfiakra.

Néhány példa:

ostoba_1
„ Hagyd, hogy zsinórban több randira is elvigyen, aztán mikor megpróbálja definiálni a kapcsolatotokat, mondd neki hogy azt hitted csak barátok vagytok.”

ostoba_2

„Hívd el egy dupla randira, jelenj meg a pasiddal, majd kérdezd meg tőle hol van az ő randi partnere.”

ostoba_3

„Üzenj neki hogy ’Hiányzol baby’, majd amikor válaszol írd azt hogy ’bocs nem neked szántam’.”

ostoba_4

„Töltsd vele az egész napot, aztán mikor hazaérsz tweeteld ki hogy ’a francba de rohadt unalmas nap volt a mai’.”

Teljesen mindegy mi áll a dolog hátterében, sértett hiúság, vagy a vad feminizmus és girl power ige hirdetése, semmi nem indokolhatja a „revans” ezen módját. Közszemlére tenni az intelligencia ilyen mértékű hiányát soha nem volt trendi. Arról nem is beszélve, hogy ezek után még a nőknek, pontosabban lányoknak áll feljebb, ha szemét módon bánik velük a kiszemelt hím egyed. Ezt követi a szintén nyilvános kifakadás arról, hogy manapság nem találni egy épkézláb férfit. Akció és reakció, a Szex és New Yorkon felnőtt generáció nőnemű képviselői lassan, de biztosan önmagukat bélyegzik ribancnak.

Az utca embere, legyen férfi vagy nő, akinek akad némi sütnivalója, nem alázza meg magát primitív kis bosszúkkal, főleg nem publikusan. Hát itt tartunk most, 2016-ban, amikor is egyre többen írnak/foglalkoznak a túlzott netes interakció fogalmával, a posztkoitális szelfik és a magamutogatás sosem látott méreteket öltött, a fiatalok egy része pedig minden erejével igyekszik felzárkózni a Nyugat (képzelt) elvárásaihoz, hogy egyfajta „social network celebrity”-vé (olyan átlagemberek, akik a különböző internetes platformokat kihasználva tesznek szert hírnévre) váljon így vagy úgy. Weboldalak egész sora foglalkozik a „Hogyan legyünk híresek az interneten’ kérdéskörrel, és előszeretettel adnak tanácsokat, pontról pontra megfogalmazva a közismertség felé vezető lépéseket. Andy Warhol mondása, miszerint „A jövőben mindenki híres lesz 15 percre” úgy tűnik sosem volt aktuálisabb.

Szalai Johanna

https://citynews.hu/wp-content/uploads/2016/01/people-2567915_960_720.jpghttps://citynews.hu/wp-content/uploads/2016/01/people-2567915_960_720-150x150.jpgCityNewsSzínesNem is olyan régen kezdett el hódítani az interneten (hol máshol) a #WasteHisTime2016 őrület, mely magyarul annyit tesz ’vesztegesd a pasi idejét’. Ez a férfiak ellen irányuló „mozgalom” akár vicces, szellemes csínytevések fedőneve is lehetne, az összegyűjtött posztok alapján azonban kijelenthetjük, ez is csak az Y generáció lányainak ostobaságát...