A nőknél mindig központi téma a testalkat. Állandó problémával küzdenek saját alakjukkal kapcsolatban. Ennek most vége! Rengeteg edzésterv van már az interneten, így akár ingyen is le lehet faragni a plusz kilókból. Minden csak elhatározás és kitartás kérdése.

 Néhány gyakorlattal segítünk mi is a has körüli hájpárnák eltüntetésében. Következzen most a top5 hatásos gyakorlat, hogy ne csak nyáron legyen meg a beach body!

 

Egyszerű hasprés:

Kiinduló helyzet: hanyatt fekszel a talajon, lábaid felhúzva úgy, hogy talpaid érintsék a talajt. Kezeidet keresztezd a mellkasod előtt. Emelkedj fel éppen annyira, hogy a hasadban érezd az izmokat, majd ereszkedj vissza, de vigyázz, hogy ne ülj fel teljesen, mert az már más gyakorlat! Ezt csináld meg 10-szer.hasprés gyak

Lábakat az égbe!

Hanyatt fekvésben emeld fel a lábaidat úgy, hogy a karjaid a tested mellett vannak szorosan a földön. A lábaidat egyszerre engedd le, majd vissza úgy, hogy ne érintsék meg a talajt. Lényeg, hogy hasizomból próbáld megtartani magad. Végezd el a gyakorlatot 10-szer.

lábemelés gyak

Felülés váltott lábakkal:

Kiinduló helyzet: A felsőtest és a lábak kissé elemelkedve a talajtól, lábak kissé zsugorítva. Felülésnél a törzsed és egyik lábad egyszerre mozduljon meg, a kezeiddel tapsolj a combod alatt, majd vissza a kiinduló helyzetbe. Ugyanezt a másik lábaddal is. Mindkét lábbal 10 db.

váltott láb gyak

Oldalsó lábemelés:

Helyezkedj el kényelmesen az egyik oldaladon úgy, hogy a kezeidre támaszkodsz, majd emeled fel egyszerre mindkét lábad és vissza a talajra 10-szer. Ugyanezt csináld meg a másik oldaladon is.

oldalsó gyakrPlank:

Az alap plank pozíció az, amikor fekvőtámasz helyzetbe mész, de az alkarjaidon támaszkodsz úgy, hogy a hátad és egész tested egyenes. Ezt a helyzetet kell megtartanod 1 percig, miközben a padlót nézed.

Fontos megjegyezni azt, hogy a hatékony fogyás és erősítés érdekében az étrenden is változtatni kell, mert sajnos a kettő együtt jár. Ha már nem okoz nehézséget a napi mennyiség, akkor lehet növelni ötösével a gyakorlatszámokat.

plank

Szerző: Zsidákovits Lulu Dóra

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2018/10/photo-1517498559795-28a423c31125.jpghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2018/10/photo-1517498559795-28a423c31125-150x150.jpgNews CityÉletmódegészség,hasizom,tornaA nőknél mindig központi téma a testalkat. Állandó problémával küzdenek saját alakjukkal kapcsolatban. Ennek most vége! Rengeteg edzésterv van már az interneten, így akár ingyen is le lehet faragni a plusz kilókból. Minden csak elhatározás és kitartás kérdése.  Néhány gyakorlattal segítünk mi is a has körüli hájpárnák eltüntetésében. Következzen most...