Sokan már újévkor megfogadják, hogy rendszeresen sportolni fognak, így egész évben meghatározó gondolattá válik a mozgás életükben. Mindenkinek más és más a célja a sportolással. Van aki a kondícióját szeretné erősíteni és vannak olyanok is, akiknek elsődleges az egészségesebb élet. A legtöbben azonban fogyást remélnek a mozgástól. A tavasz első napsugarai téged is ki fognak csalogatni a szobádból. De hogyan érdemes hozzákezdeni és milyen mozgásformák közül lehet választani tavasszal?

Talán az egyik legnépszerűbb sport a kerékpározás
Nagy előnye, hogy a sportolás mellett közlekedési eszközként is használhatod. Tehát reggel, ha munkába mész, fél óra, közepes tempójú biciklizéssel körülbelül 250 kalóriát égethetsz el.

A futás az egyik legjobb és legolcsóbb mozgásforma
Ha most kezdesz el futni életedben először és még soha nem végeztél hasonló típusú mozgást, akkor először jobb, ha kitűzöl magadnak egy célt. Ez lehet az, hogy mekkora távot akarsz lefutni egy nap vagy akár az is, hogy mennyi időt szánsz hetente erre a mozgásra. Ne feledd, itt saját magaddal versengsz! Ha kezdő vagy, ne ugorj egyből a mélyvízbe, mert annyira lemerülsz, hogy aztán elmegy az egésztől a kedved.

A görkorcsolyázás nem csak a tinik sportja.
Ha kedvet kapsz erre a görkorira, ne hagyd, hogy az életkorod vegye el a kedvedet! Bátran vedd fel, akár a retro 4 kerekűt is, hiszen nincs ennél fantasztikusabb sport, ami formálja a feneket és a lábakat. A bomba test mellett pedig öröm az olyan hír, hogy félóra alatt, akár 300 kalóriát is elégethetünk, ugye?!

Ha egyszer megszereted, nem mondasz le róla!
Bár a lovaglás körülményesebb és költségesebb sportág, abban egyszer kipróbálta azt mondja, hogy megéri, mert kiváló popsi formáló. Ez a sport a lelki felüdülés mellett számtalan egyéb jótékony hatással is bír. Fejleszti az egyensúlyérzéket és a koordinációt, illetve zseniális zsírégető mozgás, hiszen félórányi lovaglással nagyjából 150 kalóriát éget le a szervezeted.

Amikor úszol, szinte minden izmod dolgozik
Ha biztosra akarsz menni, akkor egyértelműen az úszást kell választanod. Tavasszal, amikor a kinti medencék is megnyílnak, egyszerre élheted át a mozgás minden örömét és a lelked felfrissülését is. A tested minden apró porcikáját átmozgatja és pontos, szabályos légzésszabályozásra is kényszerít.
Au úszás során a felső és az alsó testrészekre egyforma munka hárul. Ha könnyed tempóban úszol több mint 200, gyors úszással pedig 300 kalória energiát égetsz el. Azért ez maga a menyország, nem?!

Szerző: MZs

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2018/04/nature-3290817_1920-1024x683.jpghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2018/04/nature-3290817_1920-150x150.jpgNews CityEgészségmozgás,sport,tavasz  Sokan már újévkor megfogadják, hogy rendszeresen sportolni fognak, így egész évben meghatározó gondolattá válik a mozgás életükben. Mindenkinek más és más a célja a sportolással. Van aki a kondícióját szeretné erősíteni és vannak olyanok is, akiknek elsődleges az egészségesebb élet. A legtöbben azonban fogyást remélnek a mozgástól. A tavasz első...