„A Jóisten úgy keverte a lapokat, hogy gyakorló lelkipásztorként a cég irányításában is részt vehetek” – mondja önmagáról Papp Krisztián, a Pa-Comp Kft kereskedelmi igazgatója. A Pa-Comp Kft. 1993-as megalakulásakor száraz hüvelyesek csomagolásával és forgalmazásával foglalkozott, de mindig figyelemmel kísérte a vásárlói trendeket és a piaci szokásokat. Ennek szellemében alakult ki jelenlegi, a világpiac bármely szegmensében helytálló termékpalettájuk. A csomagolás mellett az évek során egyre több termék került saját gyártásba. Ennek köszönhetően ma Magyarországon a legszélesebb termékpalettával rendelkező piacvezető csomagoló- és gyártó cégként tudják a vásárlói igényeket kielégíteni. A vállalat, fennállása 25 esztendős jubileumának megünneplésére készül. Ennek apropóján készítettünk interjút Papp Krisztián kereskedelmi igazgatóval.

Fennállásának negyedszázados évfordulóját ünnepeli a Pa-Comp Kft, amely ma a legnépszerűbb szárazárukkal látja el a háztartásokat és a közületeket. Megtenné, igazgató úr, hogy elmesél nekünk egyet vagy kettőt a legjellemzőbb sikertörtének közül az elmúlt 25 évből?

A szüleim 1993-ban fogtak bele ebbe a vállalkozásba, a semmiből építették fel a céget. Kezdetben az összes árukészletünk négy zsák sárgaborsó volt. Az első sikertörténet 1994 év elejére tehető, amikor megkaptuk az első komolyabb megrendelésünket az egyik partnerünktől. A szüleimmel, öcsémmel és az akkor meglévő két kollégánkkal egy egész éjszakán át csomagolva sikerült teljesítenünk a megrendelést. Ez az élmény azért volt maradandó számunkra, mert a csomagológépünk még nem működött stabilan, mindent szinte magunknak kellett működtetni a fotocellától kezdve az elsütésig. De talán ez inkább egy mindig újra és újra előkerülő emlék, nem pedig a klasszikus értelemben vett sikertörténet. Hiszen a legnagyobb sikereink az elért díjaink, a Magyar Termék Nagydíj, a Minőség Háza Díj vagy a Magyar Brands Díj. Ezek mellett a vásárlók döntése alapján Év terméke díjat is nyertünk. De mondom másképpen is: a legnagyobb sikertörténetünk az, hogy termékeinken keresztül a vásárlók beengednek konyhájukba, ami a legnagyobb bizalmi kapcsolatot jelenti.

pacomp1

Akadt-e esetleg olyan kudarc a 25 év alatt, amelyből utólag sokat tanultak?

Nem is a kudarcokról beszélnék, hanem nehézségekről. A huszonöt év alatt, mint minden más cég is, többször kerültünk rajtunk kívül álló okok, például világgazdasági változások miatt olyan szituációba, ami összefogásra sarkalt bennünket. Minden ilyen helyzetből sokat tanultunk. A próbatételek idején a próbák elhordozásához mindig megvolt számunkra az Isten elégséges kegyelme.

A cég számára nyilvánvalóan fontos az évforduló, ezért kérdem, hogy hogyan tervezik ennek a megünneplését? Ha ez nem titok, mire számíthatnak a cég dolgozói a 25 éves jubileumon?

Az egész 2018-as évünket az évforduló megünneplése szerint alakítjuk. Legfőképpen kollégáinknak, partnereinknek, vevőinknek tartozunk köszönettel az elmúlt évek gyümölcsöző együttműködéséért, melynek köszönhetően együtt növekedhetünk. Mindhárom fronton készülünk meglepetésekkel, de ezekről egyelőre nem szeretnénk a nyilvánosság előtt beszélni.

pacomp2

Készülnek-e arra, hogy ne csak házon belül jubiláljanak, de együtt ünnepeljenek a fogyasztókkal, a vásárlókkal? Lesznek-e évfordulós termékek vagy akciók?

Természetesen nemcsak házon belül, hanem „házon kívül” is jubilálunk. Három termékkategóriában fogunk új termékcsaládot bevezetni, emellett folyamatosan évfordulós akcióink lesznek partnereinknél. Év végén pedig egy nagy közös rendezvényen fogunk partnereinkkel, kollégáinkkal visszaemlékezni az elmúlt 25 évre és megköszönni mindenkinek a sikeres együttműködést.

Huszonöt év fennállás után már bizonyára kész tervekkel rendelkeznek a következő évtizedekre: hogyan látja a cég fejlődését a következő években?

A következő években a magyar piacon vezető pozíciónak szeretnénk megtartani, exportunkat pedig jelentősen növelni. Fejlődő pályán vagyunk, ezt a kezelhető, élhető határokon belül szeretnénk tartani, folyamatos innovációval a termékkörünket kibővíteni. A cég ma is 100 százalékban magyar családi tulajdonban van, ebből fakadóan ennél a vállalkozásnál a legnagyobb értéket az emberi munkaerő és a minőségi termékek jelentik. Jövőnk alapját ennek megfelelően termékeink, megbecsült munkatársaink és az Istenbe vetett hit biztosítják.

(x)

Fotók: www.pa-comp.hu

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/11/pacomp3-1024x681.jpghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/11/pacomp3-150x150.jpgNews CityBelföldRiportminőségi magyar termék,Pa-Comp Kft.,Paco,Papp Krisztián,száraz hüvelyesek„A Jóisten úgy keverte a lapokat, hogy gyakorló lelkipásztorként a cég irányításában is részt vehetek” – mondja önmagáról Papp Krisztián, a Pa-Comp Kft kereskedelmi igazgatója. A Pa-Comp Kft. 1993-as megalakulásakor száraz hüvelyesek csomagolásával és forgalmazásával foglalkozott, de mindig figyelemmel kísérte a vásárlói trendeket és a piaci szokásokat. Ennek szellemében...