Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Snapchat, LinkedIn – azok a felületek, amelyek mára kulcsfontosságúakká váltak nem csupán a vállalkozások, hanem az egyéni felhasználók számára is. A közösségi oldalak a korábban megszokott egyirányú kommunikációt kétirányúvá tették, lehetőséget kínálva a gyors, közvetlen kapcsolattartásra gyakorlatilag a nap 24 órájában.

Az Instagramot manapság főként a 18-29 év közötti korosztály használja. 2010-es indulása óta világszerte több mint hétszázmillió felhasználója van, Magyarországon nagyjából 900 ezer ez a szám.

Alapvetően ez egy okostelefonos alkalmazás, amelyen elsősorban fényképeket lehet megosztani. Ehhez szűrők, effektek, feliratok állnak rendelkezésre, de a készítés helye és ideje is leírható. Elsősorban kulcsszavas képaláírás adható, hashtagelés formájában. Az alkalmazás lehetőséget nyújt közvetlen beszélgetésekre is, sőt ma már videók is feltölthetőek rá.

Nagyszerűen használható marketing célokra. A nagyobb külföldi márkák már saját profiljukon keresztül osztják meg tartalmaikat, tökéletesen kiegészítve így a Facebook-on vagy Twitter-en zajló kommunikációt.

Az Instagram és más közösségi oldalak között jól működik az átjárás. Ugyanakkor fontos tudni, hogy ez a típusú kommunikáció sokkal inkább alkalmas a márkaépítésre és PR jellegű célok támogatására, sem mint a konkrét eladásösztönzésre.

A valamivel idősebb korosztályok által is kedvelt Twitter régebbinek számít. A 2006-ban alapított ismeretségi hálózaton és mikroblog-szolgáltatáson legfeljebb 140 karakteres bejegyzéseket – tweeteket vagy csiripeket – tehetünk közzé akár SMS-ben, internetelérés nélkül is.

A felhasználók egymás követői. Akit követünk, annak a tweetjeit láthatjuk az üzenőfalunkon, ő viszont csak akkor látja a mi bejegyzéseinket, ha ő is követ minket.

A Twitter hatalmas népszerűsége annak is köszönhető, hogy a fejlesztők idejében elérhetővé tették a annak alkalmazásprogramozási felületét, így új fejlesztések jelentek meg a felhasználók igényeinek megfelelően.

Akármelyik felületet is használjuk, az online lüktetéssel való együttélés elkerülhetetlen. Hogy éppen milyen felület miért népszerű, azt az aktuális trendek határozzák meg. Az egyetlen eldöntendő kérdés az, hogy mi a célunk azzal, hogy kipakoljuk az életünket a világhálóra…

Szerző: bb

Forrás:

http://marketingmorzsak.hu/

http://hellobiznisz.hu/

https://www.klikkmania.hu/

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/08/insta-1-1024x538.pnghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/08/insta-1-150x150.pngNews CityÉletmódinsta használat,social kommunikáció,social media,twitter kisokosFacebook, YouTube, Twitter, Instagram, Snapchat, LinkedIn – azok a felületek, amelyek mára kulcsfontosságúakká váltak nem csupán a vállalkozások, hanem az egyéni felhasználók számára is. A közösségi oldalak a korábban megszokott egyirányú kommunikációt kétirányúvá tették, lehetőséget kínálva a gyors, közvetlen kapcsolattartásra gyakorlatilag a nap 24 órájában. Az Instagramot manapság főként a...