A meleggel együtt fogynak a ruhadarabok is rólunk. Ezért érdemes jobban odafigyelni magunkra.

A szép alakért nem kell drága fitnesztermekre költened, néhány otthon is végezhető gyakorlatot szedtünk össze a tökéletes combokért.

Guggolás

A legegyszerűbb gyakorlat, melyhez még eszközökre sincs szükségünk, a guggolás. Kiváló a comb és popsi formálására. Végezhetjük akár kis terpeszben, és nagyobban is, kifelé forduló lábfejekkel, és előre mutatókkal is, attól függően, hogy a comb és a fenék mely izomcsoportjait akarjuk megmozgatni. A feladat kivitelezése közben azonban arra nagyon figyeljük, hogy a térdünk soha ne mozduljon a bokánkon túl, mert nem tesz jót az ízületeknek. A fenekünket pedig toljuk hátrafelé guggolás közben. Csináljuk belőle 4×16-os sorozatot, hogy mihamarabb formásabb, szálkásabb testrészeink legyenek.

Plank

Amennyiben gyors és látványos eredményt szeretnénk, akkor a plank nem maradhat ki a gyakorlatsorunkból! Ez ugyanis az egyik leghatásosabb gyakorlat a feszes has, formás váll és combok eléréséhez. Mindemellett egy egyszerű mozgásforma, amely a tartásunkat is javítja. Hasaljunk le a földre, vállszélességben támaszkodjunk meg az alkarunkon, és toljuk fel magunkat, majd ezt a pózt tartsuk meg eleinte csak 30 másodpercig. Majd később növelhetjük az időt. De ügyeljünk arra, hogy ne toljuk ki a fenekünket és a fejünk se lógjon, húzzuk be a hasunkat.

Ha már gyakorlottabbak vagyunk, akkor megpróbálkozhatunk egy nehezebb változatával is. Az első pózból emeljük fel a kezünket és a lábunkat a levegőbe. Továbbra is figyeljünk arra, hogy a végtagjaink egyenesek maradjanak.

Csípőemelés, fekvő lábemeleés

Feküdjünk a hátunkra és behajlítva húzzuk fel a térdünket, a karunkat pedig tegyük magunk mellé. A talpak maradnak a talajon. Ebből a helyzetből emeljük meg a csípőt és toljuk ki magunkat.  Majd az oldalunkra fordulunk, az alul lévő lábunkat nyújtsuk ki, a felsőt pedig behajlítva húzzuk fel és fektessük végig a padlón. Kilégzéskor kicsit felemeljük kinyújtott lábunkat, majd kilégzéskor visszaengedjük, de nem tesszük le a padlóra.

Szerző: bb

Forrás:

www.life.hu

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/06/combformálás-1.jpghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/06/combformálás-1-150x150.jpgNews CityEgészségfitt test,formás combok,gyakorlatok otthon,summer body,testformálás,tökéletes combokA meleggel együtt fogynak a ruhadarabok is rólunk. Ezért érdemes jobban odafigyelni magunkra. A szép alakért nem kell drága fitnesztermekre költened, néhány otthon is végezhető gyakorlatot szedtünk össze a tökéletes combokért. Guggolás A legegyszerűbb gyakorlat, melyhez még eszközökre sincs szükségünk, a guggolás. Kiváló a comb és popsi formálására. Végezhetjük akár kis...