Nehéz megválni a súlyfeleslegünktől. Na, nem azért, mert annyira a szívünkhöz nőtt vagy mert kiválóan melegít itt-ott, hanem azért, mert nagyon durva akaraterő, kitartás kell hozzá és egy tuti módszer. Amit mi tudunk adni, az a tuti módszer. A többiről gondoskodjon mindenki saját maga!

Ezer és ezer oka lehet a hájasodásnak. Írhatjuk a mozgásmentes életmód számlájára, de okolható érte a korunk és a hormonháztartásunk folyamatos változása is. Nyilvánvaló, hogy ilyenkor az anyagcsere folyamatok lelassulnak a szervezetünkben, így adva át gálánsan az utat a löttyedt, esztétikusnak éppen nem mondható zsíros felületeknek.

Aki azt mondja, hogy nem bántja a súlyfelesleg, az hazudik vagy önmagát csapja be! Pedig igen fontos a folyamat megállítása, hiszen az életünk, a fizikai és lelki egyensúlyunk múlik ezen. Mivel a testünk meglehetősen intenzív átalakulásnak van kitéve az öregedés folyamatában, ezért érdemes időben cselekedni.

A hájak közül a „legnépszerűbb” kedély gyilkos a hasi háj. Talán ezt a legnehezebb eltűnteti, annak ellenére, hogy világhírű szakemberek esküsznek a saját, privát kifejlesztésű módszerükre. Az alábbiakban olyan jótanácsokat és megoldásokat gyűjtöttünk össze, amelyek természetes „gyógymódok” és hatásukat akkor fejtik ki igazán, ha ténylegesen beletesszük magunkat a fogyókúrába.

Első lépésben át kell alakítanunk az életmódunkat: be kell iktatni a napi sportot. Lehet ez kezdetben akár csak 10 perc, a lényeg, hogy fókuszáltan a hasi területet célozza meg. Naponta érdemes a terület megdolgozását 1-1 perccel növelni, egészen addig, amíg a napi 20 percig el nem jutunk. A legjobb gyakorlatoknak még mindig a felülések bizonyulnak, de aki bírja, nyugodtan próbálkozhat fekvőtámasszal vagy plankolhat is.

Ami tilos

Az étrendből ki kell iktatni a szénhidrátok nagyrészét, az alkoholt és a kávét minimalizáni kell, pont úgy, ahogy a tejet is. A puffasztó, vizlekötő zöldségek és gyümölcsök szintén a tiltó listán vannak, mint ahogy nagy kedvencünk, a cukor is. Nem is olyan sok, ugye?!

Ami zöld utat kaphat

Néhány zöldség, étel és ital kifejezetten zsírgyilkos szerepében állnak: padlizsán, citrom, gyömbér, zöld és fehér teák, mate tea, chia… bőven van miből válogatni. Az ételek sorába bátran felvehetjük a könnyű húsokat, halat. A lugosításnak minden fogyókúrában és egészséges életmódra való törekvésben központi szerepe van. Ezt házilag is elvégezhetjük: igyunk meg reggelente egy pohár langyos, citromos vizet. Ez telíti a gyomrunkat és egyben fel is készíti azt az éhség érzet ellen.

Tökéletes és hiper gyors eredményekért sajnos edzőt kell fogadni és meg kell pontosan találni az elhízás okát. Ha szerencsések vagyunk, egyszerűen csak értelmetlenül túlesszük magunkat. Ilyenkor lép életbe az említett szabály: elhatározás, akaraterő, kitartás…

Szerző: Kovács Eni

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/01/hasi-háj1.jpghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2017/01/hasi-háj1-150x150.jpgNews CityÉletmóddiéta,egészséges életmód,fogyókúra,hasi hájNehéz megválni a súlyfeleslegünktől. Na, nem azért, mert annyira a szívünkhöz nőtt vagy mert kiválóan melegít itt-ott, hanem azért, mert nagyon durva akaraterő, kitartás kell hozzá és egy tuti módszer. Amit mi tudunk adni, az a tuti módszer. A többiről gondoskodjon mindenki saját maga! Ezer és ezer oka lehet a...