A Veritas Gold ásványvíz három, a Chef almaecet pedig két aranycsillagot „hozott” a magyaroknak Brüsszelben. A 2016-os „Superior Taste Award”-on két rangos elismeréssel díjazták hazánk népszerű ízeit, amelyek erős mezőnyben hagyták maguk mögött a többi indulót.

A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute – iTQi) a hazai tulajdonban lévő Aquarius-BUSZESZ Csoport két termékét is díjazta: a Veritas Gold ásványvíz és a Chef almaecet immáron a nemzetközi porondon is megállta a helyét. Sőt a kapott aranycsillagok arról árulkodnak, hogy nem is akárhogyan.

A díjakat több mint egy évtizede osztja a világelitet jelentő szakmai zsűri a világ magas minőséget és színvonalat képviselő ételeinek és italainak. Két rangos elismeréssel hazánk is bekerült a legjobbak közé.

A megmérettetés szigorú előírások szerint zajlik, a zsűri saját érzékszerven alapuló vizsgálat, illetve az érzékszervekkel érezhető jellegzetességek alapján ítélkezik. Az ízlés mesterei idén is elismert séfekből és sommelier-kből állt, akik Európa 15 híres kulináris akadémiáját is képviselték, mint például a Nemzetközi Sommelier Szövetséget (ASI).

A brüsszeli világversenyen 83 ország, mintegy 1300 terméke közül választották ki a legjobbakat. A Veritas Gold három aranycsillaga 90 feletti, a Chef almaecet két aranycsillaga 80 és 90 pont közötti értékelést jelent a 100-ból.

Dunai András, a cég vezérigazgatója szerint a független zsűri által odaítélt nemzetközi díj visszaigazolás arra is, hogy jó irányt és célokat jelöltek ki a tulajdonosok a 90-es évek elején, amikor megalapították a vállalatot. Az Aquarius-Aqua Ktf. azóta is jó úton halad, és időről időre újabb célkitűzéseket határoz meg. A magyar víz minősége és a helyi vízbázis méltó a hazai és a nemzetközi közönség szeretetére, népszerűségére.

Magyarország ásványvíz-nagyhatalom. A kiváló minőségű és megfelelő helyi vízbázisra alapozva számos, világszínvonalú terméket előállító vállalkozás működik hazánkban. Az egyik legeredményesebb az Aquarius-Aqua Kft.

A cég albertirsai telephelyén Magyarország és Közép-Európa egyik legmodernebb palackozó gépsora működik. A társaság 2000 óta foglalkozik ásványvíz-palackozással, mára már 120 ezer palackos kapacitással működik az üzem, ahol 2014-ben 550 millió liter italt palackoztak.

A 320 embert foglalkoztató társaság 35 országban értékesíti a termékeit, amelyekből tavaly 20 milliárd forintos árbevételt ért el. Kétszáz különböző termékükhöz 70 százalékban magyar beszállítók alapanyagait használják fel.)

Nem csupán a híres magyar ásványvíz hozott el díjat Brüsszelből, hanem az 1898 óta gyártott almaecet is sikeresen szerepelt a nemzetközi megmérettetésen és két csillaggal növelte a magyar élelmiszerek hírét a világban. A Chef márkacsalád almás terméke a vállalat óbudai telephelyéről került a zsűri asztalára. Az ügyvezető szerint a márka sikere abban rejlik, hogy sikerült megőrizni az elmúlt 160 év értékeit úgy, hogy a tapasztalat és a hagyományok mellé folyamatos innováció társult. Az almaecet az egészségtudatos életmód egyre nagyobb térhódításának köszönhetően éli ma reneszánszát.

A cég régóta exportál Kelet- és Közép-Európa piacaira, ahol a Chef nevet is már jól ismerik. A brüsszeli elismerés pedig egy belépő az amerikai és ázsiai piacokra. Hiszen ezen országokban a termék neve még nem mond semmit a fogyasztók számára, de az végjegyet jelent, hogy az almaecetet Európa nagynevű séfjei minősítették kiemelkedőnek.

Az Aquarius-BUSZESZ Csoport Magyarország egyik legmeghatározóbb piaci szereplője „szomjoltó”, azon belül energia- és üdítőital, valamint ásványvíz kategóriában. Már eddig is számos elismerést kaptak munkájukért: Élelmiszerbiztonsági díj, Év terméke díj, és Magyar illetve Superbrands díjak.

A cég exportja a korábbi és a mostani nemzetközi elismerés nyomán 4-5 százalékra nőtt. A vállalat egyébként további fejlesztéseken gondolkodik, többek között tovább modernizálnák a palackozást. Így éttermek számára is üveges kiszerelést biztosítanának. Valamint újabb szerződéseket kötöttek európai és arab országokkal, a termék exportjával kapcsolatban.

(x)

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2016/11/veritasgold3.jpeghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2016/11/veritasgold3-150x150.jpegNews CityBelföldásványvíz,BUSZESZ csoport,Chef almaecet,ITQI,The International Taste & Quality Institute,Veritas Gold,Veritas Gold ásványvízA Veritas Gold ásványvíz három, a Chef almaecet pedig két aranycsillagot „hozott” a magyaroknak Brüsszelben. A 2016-os „Superior Taste Award”-on két rangos elismeréssel díjazták hazánk népszerű ízeit, amelyek erős mezőnyben hagyták maguk mögött a többi indulót. A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute –...