Paleo-étrend, válogatott összetevőkből előállított ételek, biogazdálkodásból vásárol zöldség-gyümölcs, vitaminokkal felturbózott fehérjeturmix vacsora gyanánt. Az sem meglepő, ha a kókuszzsír végül a serpenyő helyett az arcra kerül, a szemkörnyékre pedig az uborka mellé csiganyálkrém.

Számos nő és anya terelgeti saját és családja életét bio mederbe. Tudatos alapossággal vizsgálva az élelmiszercímkéket a tápérték, vagy esetlegesen rákkeltő összetevők után kutatva. A bio életmódot folytatók, igazi megszállottjainál zéró a tolerancia. Persze mindez nem intézhető el egy tollvonással, hanem körültekintő vásárlást, időt, tervezést és pontos odafigyelést igényel.

bio anyu 2Míg két generációval ezelőtt minden háztartásban alapvető élelmiszer a fehér kenyér volt, mára már a finomlisztből készült termékeknek csak hűlt helye van. Most a rukkola és fehérjében gazdag ráksaláták fénykorát éljük. Míg minket a spenóttal kergettek, a mostani generációnál ezt – a gyermek ízlést szintúgy megosztó – lazaccal teszik. Azt, amit ma bio élelmiszernek hívunk, a nagyszüleink ételnek neveztek. Az élelmiszeripar által felhasznált adalékanyagoktól mentes táplálkozásnak ára van. Míg régen a mesterséges előállítást kellett megfizetni, most a bio-gazdaságokban termelt és vegyszerektől mentes, feldolgozásában az EU szabályokat szigorúan követett élelmiszerekért kell nagyra nyitni a tárcánkat.

Bio-maminak lenni megterhelő, mondhatni napi 8 órás munka, viszont ugyanannyira trendi is. Hogy győződhetsz, meg arról, hogy tökéletesen kivitelezed a bio-életmódot? Nos, ennek is vannak íratlan szabályai. Pontosan 13+1!

  1. Zéró tolerancia, ami a mű kajákat illeti!
  2. Olyat élelmiszert fogyassz, ami kevésbé feldolgozott!
  3. Összetett szénhidrátokat vigyél a szervezetedbe!
  4. A zsír elengedhetetlen a táplálkozásban, de légy óvatos velük!
  5. Fogyassz sok zöldségeket és gyümölcsöt!
  6. Napi minimum háromszor, maximum ötször étkezz és lehetőleg ne a csokiautomatából!
  7. Minden étkezésed tartalmazzon megfelelő mennyiségű fehérjét!
  8. Ha választhatsz, mindig az organikus élelmiszer mellett dönts!
  9. Iktasd ki az életedből a táplálék kiegészítőket!
  10. Ne a kalóriát keresd a címkén, hanem az összetevőkre figyelj oda!
  11. Hogy biztos légy abban, hogy mit eszel, süss és főzz magadnak!
  12. Ne feledkezz el a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelről, melyet melegebb napokon megduplázhatsz
  13. Mondj nemet az alkoholnak és a dohányzásnak!

+1.     Mindent moss meg alaposan: zöldséget, gyümölcsöt és nem utolsó sorban a kezed!

Persze a bio-mamik itt nem állnak meg. Gyermekeik kezébe – kizárólag az általuk is megvizsgált -, minőségi, és káros összetevőktől mentes játékokat adnak. Ruhában a 100% pamuton túl max., csak a bio-pamutból készített textilneműket hajlandók megvenni gyermekeik számára. Teszik ezt függetlenül attól, hogy ők maguk, nejlon és jersey szabadidőben töltötték gondtalan gyermekkorukat a nagyi az udvarán, és akkor még nem is gondolták, hogy a csiganyálat, amitől gyermekként fujogtak, felnőtt korukban hatalmas megelégedettséggel kenik majd az arcukra.

 

phm

http://citynews.hu/wp-content/uploads/2016/06/Unknown-1-2.jpeghttp://citynews.hu/wp-content/uploads/2016/06/Unknown-1-2-150x150.jpegNews CityÉletmódbio életmód,bió étkezés,csiganyálkrém,egészséges élet,egészséges étkezésPaleo-étrend, válogatott összetevőkből előállított ételek, biogazdálkodásból vásárol zöldség-gyümölcs, vitaminokkal felturbózott fehérjeturmix vacsora gyanánt. Az sem meglepő, ha a kókuszzsír végül a serpenyő helyett az arcra kerül, a szemkörnyékre pedig az uborka mellé csiganyálkrém. Számos nő és anya terelgeti saját és családja életét bio mederbe. Tudatos alapossággal vizsgálva az élelmiszercímkéket...